FAQ
Staat je vraag misschien al in onze FAQ?
Nederland
Gratis voor bestellingen in Nederland
België
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
€ 6,99 voor bestellingen onder de € 50,-.
Je kan bij ons betalen door middel van iDeal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, PayPal of via bankoverschrijving.
Het is ook mogelijk om achteraf te betalen via Afterpay.
Als je bij ons besteld streven we er naar om je pakket zo snel mogelijk bij jouw huis af te leveren. Alle bestellingen op werkdagen voor 12:00 geplaatst en betaald versturen we dezelfde dag nog. Met de levertijd van het postorder bedrijf kan je je bestelling in de meeste gevallen binnen 1 dag verwachten in Nederland. In België binnen 1 of 2 dagen.
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent kan je je product gewoon ruilen of retourneren bij ons. Dit kan tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Wij zullen het totale orderbedrag binnen 7 dagen retourneren.
Je kan je bestelling retour sturen naar het volgende adres:
Sunflake
Ekkersrijt 7407
5692 HL Son
Doe er even een briefje bij met je bestelnummer, zo kunnen we deze makkelijk koppelen aan jouw bestelling.
Wanneer wij deze hebben ontvangen, krijg je het orderbedrag gecrediteerd.
Voor meer info lees onze pagina over retourneren.
Wij hanteren een niet tevreden, geld terug garantie! Je mag de producten binnen 30 dagen na leveringsdatum bij ons ruilen of retourneren. Je hoeft ons niet eens een reden te geven. Uiteraard horen we wel graag hoe we onze producten kunnen verbeteren.
Stuur ons een mailtje met je bestelnummer, stop een briefje met je bestelnummer in de doos en stuur het pakketje terug naar:
Sunflake
Ekkersrijt 7407
5692 HL Son en Breugel
Wanneer we deze hebben ontvangen betalen we je order bedrag direct terug!
Voor meer info lees onze pagina over retourneren.
We verkopen vooral onze packing cubes als een set van 3 stuks.
Maar soms hebben we ook losse cubes te koop, deze vind je dan hier.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb je iets via onze webshop besteld dan zit de factuur als het goed is in de bijlage van de bevestigingsmail van jouw bestelling.
Is dit niet het geval stuur ons dan een mailtje op of maak gebruik van ons contact formulier.
Heb je een product van ons besteld via bijvoorbeeld Bol.com? Stuur ons dan een mailtje met je bestelnummer en we zullen de factuur naar je toe mailen.
Ben je een buitenlandse ondernemer en wil je dat de BTW verlegd wordt (0%)?
Stuur ons dan een mail met (of maak gebruik van het contact formulier):
- je bestelling
- je bedrijfsgegevens
- je btw-identificatienummer
Wij zullen de factuur opmaken en je tevens een betaallink sturen.
Op aankopen via de webshop zit standaard BTW op.
Excuses voor het ongemak.
Stuur ons een bericht
Je kan ook gebruik maken van onze live chat of ons een bericht sturen via onze Facebook pagina. Je kunt ons al je vragen sturen.
We beantwoorden emails doorgaans binnen 24 uur. Facebook & live chat (klik blauwe icoontje rechtsonder) zijn meestal sneller.
Heb je een bestelnummer? Vermeld deze dan ook gelijk 🙂
Sunflake
Ekkersrijt 7407
5692 HL Son en Breugel
(postadres, geen bezoekadres)
KvK: 54586135
BTW: NL002184252B19
Tel: 040 – 7370569 (Bas van Dijk)