Contact Sunflake
FAQ
Staat je vraag misschien al in onze FAQ?
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland
Gratis voor bestellingen in NederlandBelgië
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,- € 2,99 voor bestellingen onder de € 50,-. Hoelang is de levertijd?
Als je bij ons besteld streven we er naar om je pakket zo snel mogelijk bij jouw huis af te leveren. Nederland Bestellingen voor 23:59 worden dezelfde dag nog verzonden in Nederland. Zondag voor 16:59 besteld = maandag in huis. Met de levertijd van het postorder bedrijf kan je je bestelling in de meeste gevallen binnen 1 - 2 werkdagen verwachten in Nederland. België Let op: Momenteel is bpost aan het staken waardoor zendingen naar België langer duren. Bestellingen voor 21:59 gaan nog steeds dezelfde dag de deur uit alleen kunnen wij niet garanderen deze de volgende dag door bpost worden geleverd, houd hier a.u.b. rekening mee. Maandag t/m donderdag voor 21:59 besteld = zelfde dag verzonden. Vrijdag voor 21:59 besteld = maandag in huis. In het weekend besteld = dinsdag in huis. Met de levertijd van het postorder bedrijf kan je je bestelling in de meeste gevallen binnen 1 - 2 werkdagen verwachten in Nederland. Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL of bpost. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Na verzending ontvang je een track & trace in je email waarmee je de bestelling kan volgen
Wat zijn de betaalmethodes?
Je kan bij ons betalen door middel van iDeal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, PayPal of via bankoverschrijving. Het is ook mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent kan je je product gewoon ruilen of retourneren bij ons. Dit kan tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Wij zullen het totale orderbedrag binnen 7 dagen retourneren.
Je kan je bestelling retour sturen naar het volgende adres: Sunflake Ekkersrijt 7407 5692 HL Son
Doe er even een briefje bij met je bestelnummer, zo kunnen we deze makkelijk koppelen aan jouw bestelling. Wanneer wij deze hebben ontvangen, krijg je het orderbedrag gecrediteerd. Voor meer info lees onze pagina over retourneren. Kan ik ook losse packing cubes bestellen?
We verkopen vooral onze packing cubes als een set, zo laten we ze produceren en is het voordeligste voor jou! Maar soms hebben we ook losse cubes liggen, mail ons dan kunnen we kijken of momenteel iets hebben liggen. Deze komen niet op de website te staan.
Heb je een klacht?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb je een BTW factuur nodig?
Heb je iets via onze webshop besteld dan zit de factuur als het goed is in de bijlage van de bevestigingsmail van jouw bestelling. Is dit niet het geval stuur ons dan een mailtje op
of maak gebruik van ons contact formulier. Heb je een product van ons besteld via bijvoorbeeld Bol.com? Stuur ons dan een mailtje met je bestelnummer en we zullen de factuur naar je toe mailen.
Buitenlandse ondernemer en wil je graag dat de BTW verlegd wordt?
Ben je een buitenlandse ondernemer binnen de EU en wil je dat de BTW verlegd wordt (0%)? Vul jouw geldige BTW nummer in bij het afrekenen in het veld 'VAT number' deze vind je na je contactgegevens.
Waar vul ik mijn kortingscode in?
Je kortingscode kan je op 2 plekken invullen. Mobiel/tablet:
- Op de winkelmand pagina onder de tweede knop 'doorgaan met afrekenen' vind je het waardebon veld. Hier vul je je kortingscode in en druk je op de oranje knop ' waardebon toepassen'. Je moet hiervoor eventjes naar beneden scrollen.Bekijk screenshot
- Ook op de afrekenpagina kan je nog je kortingscode toepassen. Je vindt hier onder FACTUURGEGEVENS de tekst 'Heb je een waardebon? Klik hier om je code in te vullen', wanneer je hier op klikt krijg je het veld te zien om je kortingscode toe te voegen.Bekijk screenshot
- Op de winkelmand pagina vind je aan de rechter kant het veld 'waardebon code'. Deze bevind zich onder de knop 'doorgaan met afrekenen'. Hier kan je je code invullen en vervolgens druk je op de knop 'Waardebon toepassen'.
- Ook op de afrekenpagina kan je nog je kortingscode toepassen. Je vindt hier onder FACTUURGEGEVENS als aan de rechterkant onder je bestelling de tekst 'Heb je een waardebon? Klik hier om je code in te vullen', wanneer je hier op klikt krijg je het veld te zien om je kortingscode toe te voegen.
Stuur ons een bericht
We beantwoorden emails doorgaans binnen 24 uur. Whatsapp (klik groene icoontje rechtsonder) is meestal sneller.
Heb je een bestelnummer? Vermeld deze dan ook gelijk 🙂
Sunflake B.V.
Ekkersrijt 7407
5692 HL Son en Breugel
(postadres, geen bezoekadres)
KvK: 90637593
BTW: NL865388209B01
WhatsApp met ons