Contact Sunflake
FAQ
Staat je vraag misschien al in onze FAQ?
Nederland
Gratis voor bestellingen in Nederland
België
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
€ 6,99 voor bestellingen onder de € 50,-.
Je kan bij ons betalen door middel van iDeal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, PayPal of via bankoverschrijving.
Het is ook mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.
Als je bij ons besteld streven we er naar om je pakket zo snel mogelijk bij jouw huis af te leveren.
Bestellingen voor 23:59 worden dezelfde dag nog verzonden.
Met de levertijd van het postorder bedrijf kan je je bestelling in de meeste gevallen binnen 1 - 2 werkdagen verwachten in Nederland. In België binnen 1 tot 3 werkdagen.
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent kan je je product gewoon ruilen of retourneren bij ons.
Dit kan tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Wij zullen het totale orderbedrag binnen 7 dagen retourneren.
Je kan je bestelling retour sturen naar het volgende adres:
Sunflake
Ekkersrijt 7407
5692 HL Son
Doe er even een briefje bij met je bestelnummer, zo kunnen we deze makkelijk koppelen aan jouw bestelling.
Wanneer wij deze hebben ontvangen, krijg je het orderbedrag gecrediteerd.
Voor meer info lees onze pagina over retourneren.
We verkopen vooral onze packing cubes als een set, zo laten we ze produceren en is het voordeligste voor jou!
Maar soms hebben we ook losse cubes liggen, mail ons dan kunnen we kijken of momenteel iets hebben liggen. Deze komen niet op de website te staan.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb je iets via onze webshop besteld dan zit de factuur als het goed is in de bijlage van de bevestigingsmail van jouw bestelling.
Is dit niet het geval stuur ons dan een mailtje op of maak gebruik van ons contact formulier.
Heb je een product van ons besteld via bijvoorbeeld Bol.com? Stuur ons dan een mailtje met je bestelnummer en we zullen de factuur naar je toe mailen.
Ben je een buitenlandse ondernemer binnen de EU en wil je dat de BTW verlegd wordt (0%)?
Vul jouw geldige BTW nummer in bij het afrekenen in het veld 'VAT number' deze vind je na je contactgegevens.
Stuur ons een bericht
We beantwoorden emails doorgaans binnen 24 uur. Facebook & Whatsapp (klik groene icoontje rechtsonder) zijn meestal sneller.
Let op: in verband met vakantie (t/m 19 maart) slecht bereikbaar.
Heb je een bestelnummer? Vermeld deze dan ook gelijk 🙂
Sunflake
Ekkersrijt 7407
5692 HL Son en Breugel
(postadres, geen bezoekadres)
KvK: 54586135
BTW: NL002184252B19