Retourneren bij Sunflake

Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering 14 dagen om het product retour te sturen.

Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Let op: Doe er een briefje bij met je bestelnummer, zo kunnen we je het snelst terugbetalen. Anders kunnen wij niet traceren van wie het product afkomstig is.

Meld je retour aan

    Je kunt je pakket gemakkelijk retourneren. Dit kan je bijvoorbeeld online regelen via de website van PostNL of DHL (bewaar het verzendbewijs goed). Uiteraard mag je ook een andere vervoerder gebruiken.

    Past het pakket door de brievenbus? Kies dan voor een brievenbuspakje 0 – 2 kg.

    Je kunt het pakket retour sturen naar het volgende adres:

    Sunflake
    Ekkersrijt 7407
    5692 HL Son en Breugel

    Doe er een briefje bij met je bestelnummer, zo kunnen we je het snelst terugbetalen.

    Meld je retour aan via bovenstaand formulier voor de snelste afhandeling.

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Herroepingsrecht (optioneel)

    Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Ook kan je gebruik maken van het formulier voor herroeping. (Dit is niet verplicht)

    Product ruilen?

    Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

    Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

    Indien het pakket al verzonden is kunnen wij hier helaas niks meer aan veranderen.