FAQ van Sunflake

Hieronder vind je de meest voorkomende vragen. Heb je nog andere vragen maak dan gebruik van ons contact formulier en we helpen je graag verder!

Verzending / levering

Verzendkosten Nederland

Gratis voor bestellingen vanaf 45,-
€ 2,99 voor bestellingen onder de 45,-

Verzendkosten België

Gratis voor bestellingen vanaf 45,-
€ 3,99 voor bestellingen onder de 45,-

Als je bij ons besteld streven we er naar om je pakket zo snel mogelijk bij jouw huis af te leveren.

Levertijd Nederland

dh logo

Dag van de Week Besteltijd Verzendstatus Levering
Maandag t/m Vrijdag Voor 23:59 Zelfde dag verzonden Meestal volgende dag in huis
Zondag Voor 16:59 Zelfde dag verzonden Maandag in huis
Zondag Na 16:59 Maandag verzonden Dinsdag in huis

Helaas zijn we afhankelijk van externe bezorgdiensten, in 98% van de gevallen zal je bestelling op tijd zijn.

Levertijd België

bpost

Dag van de Week Besteltijd Verzendstatus Levering
Maandag t/m Donderdag Voor 21:59 Zelfde dag verzonden Meestal volgende dag in huis
Vrijdag Voor 21:59 Zelfde dag verzonden Maandag in huis
Zaterdag & Zondag Weekend besteld Maandag verzonden Dinsdag in huis

Helaas zijn we afhankelijk van externe bezorgdiensten, in 98% van de gevallen zal je bestelling op tijd zijn.

Ja, zodra we je bestelling hebben verzonden, ontvang je een Track & Trace-code. Hiermee kun je de status van je pakket volgen.

Je hebt ook de optie om de afleverdatum te wijzigen, een servicepunt te kiezen of ervoor te kiezen het pakket bij de buren te laten bezorgen.

Als je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevuld, raden we aan om het pakket bij een servicepunt of afhaalpunt te laten bezorgen. Dit kun je zelf regelen zodra je de track & trace-informatie ontvangt.

Vaak is het niet mogelijk om de adresgegevens achteraf aan te passen, omdat veel bestellingen direct worden verwerkt.

Ja, als je de leverdatum wilt aanpassen, kun je dit zelf doen zodra je de track & trace-link hebt ontvangen. Via de link kun je een nieuwe bezorgdatum kiezen die beter uitkomt.

Ja, je kunt ervoor kiezen om je pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen. In Nederland kun je dit aangeven bij het uitchecken en kiezen voor een DHL Punt. In België kun je kiezen voor een bpost Punt. Als je dit niet tijdens het uitchecken hebt gedaan, kun je dit ook nog regelen nadat je de track & trace-link hebt ontvangen.

Garantie

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent kan je je product gewoon ruilen of retourneren bij ons.

Dit kan tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Wij zullen het totale orderbedrag binnen 7 dagen retourneren.

Je kan je bestelling retour sturen naar het volgende adres:

Sunflake
Ekkersrijt 7407
5692 HL Son

Doe er even een briefje bij met je bestelnummer, zo kunnen we deze makkelijk koppelen aan jouw bestelling.

Wanneer wij deze hebben ontvangen, krijg je het orderbedrag gecrediteerd.

Voor meer info lees onze pagina over retourneren.

Wij geven 2 jaar garantie op alle producten vanaf de besteldatum. Als je product kapot is, stuur dan een e-mail naar service@sunflake.nl met je bestelnummer en foto's van het defect.

We zullen je verzoek dan in behandeling nemen.

Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om dit telefonisch af te handelen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@sunflake.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ja, al onze reviews zijn echt.

We maken gebruik van WebwinkelKeur om de echtheid en betrouwbaarheid van onze reviews te waarborgen. WebwinkelKeur controleert de authenticiteit van reviews volgens strenge richtlijnen. Ze bieden een transparant proces waarbij zowel positieve als negatieve reviews worden geplaatst.

Meer informatie over hoe WebwinkelKeur dit proces waarborgt, vind je op hun website: Eerlijke reviews - zo doen we dat.

Betaling

Je kan bij ons betalen door middel van iDeal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, PayPal of via bankoverschrijving.

Het is ook mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.

bg_image

Mobiel/Tablet:

  1. Ga naar de afrekenpagina.
  2. Onder "1. BEZORGADRES" zie je de tekst: "Heb je een waardebon? Klik hier om je code in te vullen."
  3. Klik op deze tekst om het veld te zien waar je je kortingscode kunt invoeren.

Desktop:

  1. Ga naar de afrekenpagina.
  2. Onder "1. BEZORGADRES" en aan de rechterkant onder je bestelling zie je dezelfde tekst: "Heb je een waardebon? Klik hier om je code in te vullen."
  3. Klik op deze tekst om het veld te zien waar je je kortingscode kunt invoeren.

Het kan gebeuren dat je je kortingscode bent vergeten. Stuur ons dan binnen 24 uur een mailtje op info@sunflake.nl met je bestelnummer & de kortingscode. 

Wij zullen controleren of deze juist is en alsnog de korting verrekenen.

We begrijpen dat het vervelend kan zijn wanneer een product kort na aankoop in prijs daalt. Helaas kunnen we geen terugbetaling doen voor het prijsverschil. We zullen ook nooit achteraf geld vragen als we de prijzen verhogen :).

We streven er altijd naar om eerlijke prijzen te bieden en we houden onze prijzen nauwlettend in de gaten om concurrentieel te blijven.

Dus, hoewel we geen geld teruggeven voor kortingen achteraf, hopen we dat je begrijpt dat we ons best doen om je geweldige deals te bieden, ongeacht wanneer je bij ons koopt!

Zakelijk

Ben je een buitenlandse ondernemer binnen de EU en wil je dat de BTW verlegd wordt (0%)?

Vul jouw geldige BTW nummer in bij het afrekenen in het veld 'VAT number' deze vind je na je factuurgegevens.

Heb je iets via onze webshop besteld dan zit de factuur als het goed is in de bijlage van de bevestigingsmail van jouw bestelling.

Is dit niet het geval stuur ons dan een mailtje op service@sunflake.nl of maak gebruik van ons contact formulier.

Staat jouw vraag er niet bij?

Geen probleem, we helpen je graag verder.

Je kunt ons telefonisch bereiken op +31 85 79 90 154, of stuur een e-mail naar service@sunflake.nl.

We staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te assisteren bij eventuele andere zaken.