Hieronder vind je de meest voorkomende vragen. Heb je nog andere vragen maak dan gebruik van ons contact formulier en we helpen je graag verder!

Wat zijn de verzendkosten?

Bestel je voor meer dan €40 dan betalen wij jouw verzendkosten (gratis verzending).

Bestel je onder de €40 dan hanteren wij de volgende verzendkosten:

Nederland: €3.99

België: €6.99

Wat zijn de betaalmethodes?

Je kan bij ons betalen door middel van iDeal, Creditcard, Bancontact/Mister Cash, PayPal of via bankoverschrijving.

Het is ook mogelijk om achteraf te betalen via Afterpay.

Hoelang is de levertijd?

Als je bij ons besteld streven we er naar om je pakket zo snel mogelijk bij jouw huis af te leveren. Alle bestellingen op werkdagen voor 15.00 geplaatst en betaald versturen we dezelfde dag nog. Met de levertijd van het postorder bedrijf kan je je bestelling in de meeste gevallen binnen 1 dag verwachten in Nederland. In België binnen 1 of 2 dagen.

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent kan je je product gewoon ruilen of retourneren bij ons. Dit kan tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Wij zullen het totale orderbedrag binnen 7 dagen retourneren.

Je kan je bestelling retour sturen naar het volgende adres:

Sunflake

Ekkersrijt 7407
5692 HL Son
 

Doe er even een briefje bij met je bestelnummer, zo kunnen we deze makkelijk koppelen aan jouw bestelling.

Wanneer wij deze hebben ontvangen, krijg je het orderbedrag gecrediteerd.

Voor meer info lees onze pagina over retourneren.

Kan ik mijn product altijd ruilen?

Wij hanteren een niet tevreden, geld terug garantie! Je mag de producten binnen 30 dagen na leveringsdatum bij ons ruilen of retourneren. Je hoeft ons niet eens een reden te geven. Uiteraard horen we wel graag hoe we onze producten kunnen verbeteren.

Stuur ons een mailtje met je bestelnummer, stop een briefje met je bestelnummer in de doos en stuur het pakketje terug naar:

Sunflake
Ekkersrijt 7407
5692 HL Son en Breugel

Wanneer we deze hebben ontvangen betalen we je order bedrag direct terug!

Voor meer info lees onze pagina over retourneren.

Kan ik losse cubes bestellen?

We verkopen vooral onze packing cubes als een set van 3 stuks.
Maar soms hebben we ook losse cubes te koop, deze vind je dan hier.

Heb je een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar mail. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.